iProff abistab Sind kindlustusjuhtumi korral!
Mis on kindlustusjuhtum?
Kodu- või varakindlustusega kindlustatud seadme sisemiste rikete või ootamatu ja äkilise hävimise või kahjustumise korral on tegemist kindlustusjuhtumiga.
Näiteks: Ootamatu juhtum on, kui mobiiltelefon kukkus käest maha. Sisemise rikke kindlustusjuhtumiks on näiteks, kui kaamera fokuseerimine ei toimi, pildid jäävad udused.
Sel juhul on kindlustuse saajal õigus saada hooldust kindlustuse raames.
Miks valida meid?
Meilt saad kõik vajaliku abi oma seadme parandamiseks kindlustusjuhtumi korral. Väljastame vea tuvastamise akti ja abistame suhtlemisel kindlustusandjaga.
Mida on vaja teha seadme remondimiseks kindlustuse raames?
- Pöördu oma kindlustuspakkujale kindlustusjuhtumi registreerimiseks
- Selgita välja kindlustusakti number
- Tee seadme andmetest tagavarakoopia
- Lülita välja Find My iPhone funktsionaalsus juhendi järgi
- Broneeri hooldusetöö aeg veebis. Too seade iProff hooldusesse aadressil Tartu mnt. 50A. NB! Kindlustusremont tehakse ainult poes!
Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust: +37259818848
Juhend Find My funktsiooni väljalülitamiseks enne seadme hooldusesse viimist:
- Logi seadmes olevast Apple ID kontost välja (Settings rakenduses)
- Logi sisse aadressil www.iCloud.com/find oma Apple ID kasutajatunnuse ja parooliga.
- Vali "Find iPhone".
- Ava lehe ülaosast loend "All Devices".
- Vali seade, millel soovid funktsiooni välja lülitada ning kliki "Remove from account".
NB! Kindlasti vali "Remove from account", mitte "Erase".