1. Remonditöödele ning vahetatud varuosadele kehtib garantii 3-12 kuud (vastavalt remondile või varuosale) alates remonditud seadme väljastamise kuupäevast välja arvatud juhul kui kliendiga on kokku lepitud teisiti ning muudatused on ära märgitud ka arvel.
2. Kasutatud seadmele kehtib 12 kuud garantiid nii füüsilisele kui ka juriidilisele isikule (garantii alla ei kuulu kliendile eelnevalt teada olevad puudused nagu aku loomulik kulumine või kasutusjäljed seadmel).
3. Terve seadme või varuosa vahetamisel, mida teostatakse garantii korras kehtib edasi algne garantii või kolm kuud garantiid, vastavalt sellele kumb kestab kauem.
4. Ostetud või remonditud seadme või toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on ostuarve või panga poolt edastatud maksekorraldus.
5. Garantii kaotab oma kehtivuse järgmistel tingimustel:
• Mehaaniline vigastus (kukkumine, vee- või niiskuskahjustus),
• Toote kasutusreeglite või -tingimuste rikkumine,
• kui seerianumber (IMEI või SERIAL) on muudetud, eemaldatud või kahjustatud nii, et see on loetamatu ning samuti antud seadmele mitte mõeldud või ebasobivate lisaseadmete kasutusest põhjustatud kahjustused.
6. Kui seade osutub diagnostika käigus täielikult toimivaks, siis peab klient omalt poolt tasuma diagnostikatasu vastavalt 1Proff/iProff OÜ hinnakirjale.
7. Kui seade on kahjustatud või katki kliendi süül, siis remondipakkumisest loobumise korral peab klient tasuma diagnostikatasu vastavalt 1Proff/iProff OÜ sätestatud hinnakirjale
8. Tekkinud probleemist seadme või varuosaga peab klient teavitama hiljemalt 10 päeva pärast probleemi ilmnemist, kuid mitte hiljem kui garantii lõpuni.
9. Enne seadme garantiisse edastamist on soovitatav kliendil teha selle sisust tagavarakoopia, eemaldada isiklikud andmed ja maha võtta kõik paroolid. Seadme sisu võib garantiiremondi käigus kaduda, seade võidakse asendada ja/või tarkvara uuendada.
10. Garantii remonte teostatakse ainult 1Proff/iProff OÜ esinduses.
11. Seadet hoitakse teeninduskeskuses mitte rohkem kui 3 kuud, kui ei ole kokku lepitud teisiti. Kui klient oma seadmele järele ei tule või arvet õigel ajal ei tasu, läheb seade 1Proff / iProff omandisse.
12. Klient on kohustatud tagastama asendustelefoni õigel ajal ja samas seisukorras. Juhul, kui asendustelefon on kahjustatud, vastutab klient rahaliselt hinnakirja järgi või telefoni turuväärtuse ulatuses (kui telefoni ei ole mõttekas parandada)
13. Klient on teavitatud et pärast remondi ei pruugi olla enam telefon või nutikell enam vee- ja pritsme kindel.
Ostu või remondi sooritades kinnitab ja allkirjastab klient, et mõistab 1Proff/iProff OÜ garantiitingimusi ja on neid nõus ka täitma.